Keyword
frekwencja wyborcza, preferencje, wybory parlamentarne, Kościół, papież, liberalizacja, modernizacja, nastroje, sytuacja w kraju, sytuacja gospodarcza, sytuacja polityczna, sytuacja w zakładzie pracy, warunki materialne gospodarstw domowych, poziom życia, prognozy, Benedykt XVI, autorytet, ocena pontyfikatu, rząd, ocena działalności, polityka gospodarcza, Donald Tusk, akceptacja premiera, stosunek do rządu, premier, polityk, zaufanie, nieufność, nieznajomość, obojętność, prognozy, lokalny rynek pracy, województwo, sytuacja na rynku pracy, zagrożenie bezrobociem, utrata pracy, bezpieczeństwo zatrudnienia, Sejm, Senat, prezydent, Bronisław Komorowski, parlament, władze samorządowe, Kościół, związki zawodowe, KRUS - Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, media, NFZ - Narodowy Fundusz Zdrowia, wojsko, policja, Służba Celna, sądy, prokuratura, TK -Trybunał Konstytucyjny, PKP - Polskie Koleje Państwowe, telewizja, radio, GPW - Giełda Papierów Wartościowych, ocena działalności, NBP - Narodowy Bank Polski, NIK - Najwyższa Izba Kontroli, RPO - Rzecznik Praw Obywatelskich, OFE - Otwarte Fundusze Emerytalne, ZUS - Zakład Ubezpieczeń Społecznych, IPN - Instytut Pamięci Narodowej, instytucje publiczne, Fundusz Kościelny, Kościół, podatki, darowizna, mniejszości wyznaniowe, podatek od dochodów osobistych, warunki materialne gospodarstw domowych, prognozy, bieda, sposoby gospodarowania pieniędzmi, finanse, sytuacja finansowa gospodarstwa domowego, poziom życia, zagrożenie biedą, Sejm, posłowie, dyscyplina klubowa, poseł, klub parlamentarny, koalicja, ustawa budżetowa, kwestie światopoglądowe, II wojna światowa, powstanie w getcie, getto, Warszawa, Żydzi, Zagłada, energetyka jądrowa, ekologia, gaz łupkowy, bezpieczeństwo energetyczne, źródła energii, środowisko naturalne, elektrownia jądrowa, bezrobocie, bezrobotni, poszukiwanie pracy, źródła utrzymania, mobilność zawodowa, Kobieta w rodzinie, w pracy, w przestrzeni publicznej: kobieta, zakupy spożywcze, sklepy, supermarket, zakupy na kreskę, zachowania konsumenckie, zwyczaje konsumenckie