Keyword
preferencje, wybory parlamentarne, antypatie wyborcze, elektoraty negatywne, polityk, zaufanie, nieufność, obojętność, nieznajomość, sytuacja gospodarcza, gospodarka rynkowa, wzrost gospodarczy, sytuacja materialna, sytuacja społeczna, OECD - Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju, Nagroda Nobla, podatki, Wisława Szymborska, nastroje, sytuacja gospodarcza, sytuacja polityczna, warunki materialne gospodarstw domowych, sytuacja w zakładzie pracy, sytuacja w kraju, prognozy, poziom życia, rząd, Włodzimierz Cimoszewicz, ocena działalności, reforma centrum administracyjno-gospodarczego, inflacja, stosunek do rządu, polityka gospodarcza, akceptacja premiera, dziedziny działalności, premier, preferencje, SLD - Sojusz Lewicy Demokratycznej, PSL - Polskie Stronnictwo Ludowe, NSZZ Solidarność, Unia Demokratyczna - UD, Unia Wolności - UW, Unia Pracy - UP, ROP - Ruch Odbudowy Polski, wspólny program czy pragmatyzm: AWS - Akcja Wyborcza Solidarność, SLD - Sojusz Lewicy Demokratycznej, koalicja SLD-PSL, NSZZ Solidarność, scena polityczna, prezydent, media, Aleksander Kwaśniewski, ocena działalności, polityka zagraniczna, poglądy polityczne, lewica, centrum, prawica Społeczne zróżnicowanie preferencji partyjnych: preferencje, SLD - Sojusz Lewicy Demokratycznej, PSL - Polskie Stronnictwo Ludowe, NSZZ Solidarność, Unia Demokratyczna - UD, Unia Wolności - UW, Unia Pracy - UP, ROP - Ruch Odbudowy Polski, zakupy, sklepy, supermarket, zwyczaje konsumenckie, konkurencja, promocje, zachowania konsumenckie, dzieci, szkoła, edukacja, uczeń, uczniowie, wydatki szkolne, dochody, poziom życia, wypoczynek, deprywacja potrzeb, sposób gospodarowania pieniędzmi, sytuacja finansowa gospodarstwa domowego, warunki materialne gospodarstw domowych, aspiracje finansowe, oczekiwania dochodowe, trudności, pożyczki, oszczędności, pożyczki, kredyty, lokaty, sposób gospodarowania pieniędzmi, reklama, dzieci, telewizja, wiarygodność informacji, wizerunek firmy